KBBA9

Ahad, 5 Oktober 2014

Selamat Hari Raya Aidil Adha!

Dah raya oooiiittt... cepat je masa.. hehe.. Selamat menyambut hari raya haji. Tahun ni aku tak balik raya kat Port Dickson. Sebab... cuti sekejap je..kalo turun naik Penang-Port Dickson leh leper muntot dibuatnya..hahaha.. Tapi aku tak kesah sangat. Sebab nanti cuti pertengahan semester dah dekat. Leh la balik time tu.

Sempena raya ni..cam biasa laa...lukisan raya haji. Terasa nak buat situasi binatang cabut lari dari kena korban. Sebab teringat video lembu lari dari kena sembelih yang pernah viral kat Facebook dulu. Aku buat dua.. satu untuk aku..satu lagi untuk group blogger aku.. ape lagi.. KELAB BLOGGER BEN ASHAARI laaa... heheheh... k.. selamat beraya sakan. Semoga takde binatang korban yang lari dari medan perang..tataaa...



7 ulasan:

  1. Selamat Hari Raya Aidil Adha #kelabbloggerbenashaari !!!! Kosong² Awi. wehh ..

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Raya Aidil Adha

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Raya Aidiladha.. terbaik la lukisan bro..

    BalasPadam
  4. cikdagu dah follow sini.. follow back... #kelabbloggerbenashaari

    BalasPadam
  5. lawa gile lukisan...agak2 kalau nk minta lukis ape2, bole tak?

    BalasPadam