KBBA9

Khamis, 2 Oktober 2014

Belajar Mode is ON!

As salam... adehh.. lama tak update kat dalam blog. Dah mula sibuk dah sekarang.. semester baru. So semangat kena baru. Macam-macam benda jadi sepanjang aku tak update ni. Tapi harap-harap lepas ni rajin la up story kat sini.

Okeh nak gitau skit je.. sem kali ni aku tak dapat duduk kat asrama..full house katanya(geram nihh!!) So aku terpaksa la duduk rumah sewa. Kepala dah fikir macam-macam dah.. kot dapat rumah yang teruk macam zaman aku kerja dulu. Hati dah pasrah abis..kewangan takyah cakap aaa.. ikat perut. Rumah dah dapat..sewa mahal la jugak sebab nak cari rumah sewa murah area tempat belajar aku ni susah. TAPI... bila tengok keadaan rumah sewa ni..aku sukaaa..hahahaha..nak up gambar tapi rasa tak payah kot sebab kat instagram dah letak.. kang kompem jadi bahan Najeeb nanti hahahaha..(Blog beliau.. www.katanajeeb.com) heee..jangan marah aaa..

Hmm..sampai situ je kot.. nanti la ade masa up story lagi.. kerja dah berlambak lecturer bagi. Sem ni nak buat betul-betul sebab pointer sem lepas agak kurengggg... so faham-faham je la..kena kejar pointer best sem ni ..hehe..k jumpe lagi aaa...


2 ulasan: