KBBA9

Khamis, 22 Januari 2015

AKU,KAU,SAHABAT

Cuti semester datang lagi.. kejap je dah abis sem 3.. sepanjang aku belajar ni aku tersedar yang aku bertuah sebab selalu dikelilingi ngan kawan-kawan yang baik. Tetiba jek teringat yang aku ni pernah ada ramai kawan. Tapi sorang-sorang member aku pergi sebab haluan masing-masing. Aku pun dah terlupa perasaan seronok bila jumpa kengkawan yang sanggup susah senang sama-sama.

Ok laa... bukan aku takde member baik.. ada je.. cuma jarang dan susah nak cari kawan version dunia akhirat ni.. so aku syukur sangat sebab still dapat merasa dan cari kawan-kawan macam tu. So.. pagi tadi lepas sembahyang subuh aku dapat idea nak buat kartun skit..pasal member-member gak.. lama tak buat.. harap-harap aku dapat teruskan buat kartun macam ni.. (kot-kot bila cukup 200 muka surat leh buat komik solo sendiri... wakakaka)..




11 ulasan: