KBBA9

Jumaat, 29 Mei 2015

Assignment, Student dan masa

Memang bulan-bulan last nak habis semester 3 ni aku kelam kabut sikit. nak manage masa memang tak laa.. hehehe. pantang ada masa free...aku tido, tak tido onlin 24 jam.. nak wat kerja sikit-sikit je layan...pastu ke lauttttt kepala ni. Entah syaiton apa la lekat kat dalam diri ni. Memang aku perasan beza ngan aku masa kerja dulu. Hmm.. harap-harap tak berterusan. Tak lama lagi praktikal plak.. hee

tak tau nak tepek apa. aku letak la artwork reject aku masa kerja dulu. Zaman-zaman jahiliah lagi...kikiki... semua lukis manual. Warna pakai mouse. huhuiii...jahanam maouse sebab mewarna katun aje hari-hari. rindu btol nak mngatun aje 24 jam...


9 ulasan:

  1. rindu pulak zaman study dulu....huhuhu...lawa giler pun kena reject ka ??

    BalasPadam
    Balasan
    1. bnyak kekurangan...tu yg kena reject...wlpn nmpk mcm ok..tp k.o sebenarnya..hehehe

      Padam
  2. Rindu untuk berada di zaman USM.. Kalau pergi sana, mesti round tengok semua.. Hehe..

    BalasPadam
  3. alamakk. rindu plak dengan zaman kegemilangan dulu dulu..
    JOM FOLLOW SAYA

    BalasPadam
  4. Memang menjadi pelajar banyak yang kena jaga. Terutamanya masa.

    BalasPadam
  5. Banyak kena jaga masa jika nak jadi pelajar yang berjaya.

    BalasPadam
  6. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    BalasPadam
  7. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam