KBBA9

Ahad, 8 Januari 2017

Gooseyselfie! Selfie dan menang hadiah lumayan!

Alloo..heheh.. yes..kepada kaki selfie kat Malaysia ni. Angkat kamera phone masing-masing then jom join pertandingan selfie #GooseySelfie anjuran MyTOWN Shopping Centre!

Apa-apa hal pun just a quick note MyTOWN Shopping Centre ni sebuah shopping centre yang bakal buka...emm...eh...dah buka awal tahun ni bersebelahan dengan IKEA CHERAS yang pom meletop tu haa... 







so alang-alang korang pergi sana tu. Join le contest selfie ni..yang menariknya hadiah dia yang lumayan bernilai RM10 ribu untuk dimenangi...fuhh...kaya-kaya.. yang bujang tu boleh join dan buat duit kawen(eh....hihi) 




 Langkah-langkah nak join senang sahaja.. Camni.




2.) Kemudian Klik "Join Now" dan tunggu arahan yang diorang bagi.

3.) Klik "Start"

4.) Login kat Facebook korang

5.) Then upload gambar korang via snap direct dari kamera atau gambar korang yang dah sedia ada (yang dah siap edit filter cun-cun tu.) Dah pilih...korang edit je element "GOOSE" yang dah di sertakan...edit comei-comei dan sekreatif yang boleh. kasi dorang pening nak cari pemenang mana yang layak..hahahahahahaha.

6.) Siap edit.. klick "Submit"


7.) Dah submit...share kat facebook korang(ada button share kat situ) letak sekali #GOOSEYSELFIE

heheheh...senangkan? kalo senang jom join...hadiah tu yang penting.heee.. aku pun nak la try jugak,kot la rezeki. Awal-awal aku dah try.. then aku saja letak muka anak buah aku sekali kat dalam pertandingan ni. hahahha...

Ahh...nyampahnya! hahaha..



4 ulasan: