KBBA9

Jumaat, 27 Januari 2017

Selamat Tahun Baru Cina 2017

Hi...fuh... entry ni aku saja nak letak bertujuan untuk ucap SELAMAT TAHUN BARU CINA 2017 kat semua kawan-kawan yang menyambut perayaan ni.

Hmm...terasa jugak la tahun ni lain sebab selalunya bila ada perayaan macam ni aku confirm ada kat USM Penang..dapat dengar bunyi mercun,keadaan sesak,segala macam lampu,tanglung semua laa.. meriah gak..then mesti wish kat kawan-kawan chinese kelas aku face to face. Tapi tak pe.. dengan bantuan Whatsapp,Fb,instagram..dapat la jadi penganti diri ye tak?? dari sendu je group whatsapp kelas yg dah bersawang tu... ada baik guna utk benda-benda camni...hihihi

So, cam biasa... dah nama pun SYED ALWI. mesti ada la benda yang aku nak conteng..hasil idea ni datang lepas aku tengok movie Kung Fu Hustle, tambah pulak animasi MOANA yang ada ayam juling tu.. tetiba lak ditambah ngan komik dragon ball aku layan petang tadi..jadi laa lukisan ni.. semoga tak kena kecam... hihi.. thanks to my former classmate kat USM, Yen sebab tolong bagi ayat nak angpau dalam bahasa dorang...haha..

GONG XI FA CAI... adiosss..

Oh ye... aku lukis semua ni pakai Manga Studio. ni speed drawing video yang aku buat..

Speed Drawing Gong Xi Fa Cai


1 ulasan: