KBBA9

Jumaat, 18 Julai 2014

Takziah

Kalau nak ikutkan.. ada banyak benda aku nak share.. tapi pagi ni bangun sahur je dapat berita sedih.. MH17..sekali lagi ujian buat Malaysia.

Taknak cerita panjang buat masa ni.. cuma nak pesan je jangan lupa terus berdoa. Tak lupa juga buat saudara-mara kita kat Palestin tu. Semoga tabah semuanya. Pray for MH17, Pray for Gaza..

(Lukisan ni hasil sumbangan idea dari Abang Azuan Mazlan.)

6 ulasan:

  1. walaupun kita yg diuji, palestin jgn dilupa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yep.. harap2 xde yg lupa. Mcm2 ujian thn ni

      Padam
  2. pagi2 lagi dh dapat berita sedih nie.. :( takziah untuk keluarga yang terlibat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takziah... tu la.. bangun2 nak sahur baru dapat tau hal ni

      Padam
  3. terus-teruskan berdoa supaya segalanya dipermudahkan :)

    BalasPadam
  4. :'(

    Semoga segalanya dalam perlindungan Allah SWT . dan semoga segala yang berlaku di susuli dengan hikmah dari Allah SWT ..

    BalasPadam